Bottle Copy to Enjoy
Over mij…
Ik schrijf. Over bier, wijn, sterke dranken en goed leven.
Met kennis en gedrevenheid, over fiere mensen van hier, voor wie wil weten, leren en genieten
Copy- en content schrijver, docent, student, idealist, hedonist, humanist en epicurist.
- Wijn & Bier Sommelier – Zytholoog – EVW
- Wine & Spirit Education Trust – WSET 3
- Docent – Syntra West-EVW – Professionals in Drinks
- Freelance Trainer-Coach – Syntra Vlaanderen
- Copywriter – Syntra West
- E-commerce enthousiast
Waar ik voor ga…
- Correct, helder en overtuigend in tekst en woord
“Better Content Means Better Business” – Kristina Halvorson, CEO BrainTraffic
- Voor alle mensen die willen genieten
“Community makes every other channel more effective” – Rand Fishkin, CEO Moz
- Jouw verhaal is een belangrijke ervaring
“Customer experience… the next competitive battleground” – Jerry Gregoire, CIO Dell
Hoe doen we dat…
- Commerciële teksten (copywriting) die doen verkopen
- Informatieve teksten (contentwriting) “tot lering en vermaak”
Stap 1: Informeren
Als mensen jouw niet kennen kun je hen niet helpen. Jouw verhaal moet naar de mensen.
In George Orwell’s roman, 1984, staat ironisch “Onwetendheid is sterkte”. Wij weten beter.
“Where ignorance is bliss, ’tis folly to be wise.” Thomas Gray, dichter
Stap 2: Overtuigen
Als je van iets houdt wil je het dichtbij hebben. Mensen overtuigen van de voordelen en het onmisbaar genot van jouw product is een noodzaak.
Step 3: Onderhouden
Een relatie onderhouden is een werkwoord. Klanten willen blijven van je horen, meer over jouw weten, leren en genieten van wat je te bieden hebt.
Belangrijke boodschap
Alcohol is geen speelgoed maar een 10.000 jaar oud middel van verbondenheid en genot.
Ik sta voor een matig en verantwoordelijk gebruik van alcoholische dranken.
Geen alcohol onder 16. Geen sterke drank onder 18.